Zamówienia i dostawa

TERMIN REALIZACJI
Termin realizacji zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub terminu produkcji i trwa przeważnie od 2 do 10 dni roboczych. W przypadku zamówień niestandardowych lub towarów mniej popularnych, termin ten nie powinien przekroczyć 20 dni roboczych. Każdorazowo, po złożeniu zamówienia, przesyłamy informację o przewidywanym terminie realizacji.

KURIER
Wszystkie zamówienia standardowe, niezależnie od wybranej formy płatności, na terenie całego kraju dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz transportem własnym. Kurierzy pracują zazwyczaj w godzinach od 8 do 16. W celu dostawy towaru w godzinach niestandardowych prosimy o kontakt ze sklepem – telefoniczny lub  mailowy. Transport nie obejmuje usługi wniesienia stelaża.

OPAKOWANIE, ODBIÓR I REKLAMACJE
Stelaże wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta. Zazwyczaj jednak można liczyć na taką pomoc, czego niestety z naszej strony nie możemy zagwarantować. Kurier zawsze jest poinformowany o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego z klientem.
Do pakowania przesyłek przywiązujemy bardzo dużą wagę, aby uniknąć niepotrzebnych problemów. Stelaże zawsze są zabezpieczone  warstwą folii stretch, tak aby nie zostały one uszkodzone w czasie transportu. Dodatkowo wszystkie wysyłane towary są ubezpieczone. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Jeżeli przesyłka budzi wątpliwości, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera. Jeśli uszkodzenie zostanie odkryte już po jego odjeździe, prosimy o kontakt z naszym sklepem, aby umówić oględziny przesyłki przez kuriera. Wszelkie uszkodzenia powinny być naniesione na protokół szkody spisany w jego obecności, a  oryginał przesłany na adres sklepu.